Saç Ekimi Metotları

3
1300

Saç ekimi uygulamaları arasında bilindik ve en yaygın kullanılan iki farklı yöntem vardır. Bu yöntemler FUE yöntemi ile FUT saç ekimi yöntemleridir. FUE yöntemi olarak adlandırılan metot da saç kökleri kafanın arka kısmında ense bölgesinin biraz üzerinde iki kulak arasındaki saçlı dokutan lokal anestezi altında mikro motor yardımı ile alınmaktadır. FUE yönteminde saç kökleri mikro motor ile tek tek alınır ve tek te nakledilir. FUT yönteminde ise yine aynı bölgeden alınmaktadır saç kökleri ancak bu yöntemde saç kökleri tek tek değil şerit halinde bir doku parçası alınmaktadır. Alınan bu doku parçası 1’li, 2’li, 3’lü ve 4’lü köklere ayrıştırılarak saç dökülme oluşan bölgeye nakledilir.

Saç ekimi yaptırmak için hangi metot uygundur

Saç ekimi ameliyatında uygulanacak metot bireyin tercihinde göre değil ameliyatı yapacak olan doktorun karar vermesi gereken bir faktördür. Erki veya yeni teknik tanımlamalarının dışında bireyin verici alandaki saç köklerinin birbirine olan yakınlığı yani mesafesi ve yoğunluğu, saç köklerinin durumu ve verici alanın genişliği, verici alanın açık olan bölgeye göre oranı seçilecek saç ekimi metodunda belirleyici etkendir.

Bir önceki yazımız olan Saç Ekimi Uygulamasında Ekilen Greftler Kesin Tutar Mı? başlıklı makalemizde sac ekimi uygulaması, saç ekimi uygulamasında ekilen saçlar ve sac ekiminde ekilen saç telleri kesin tutarmı hakkında bilgiler verilmektedir.

3 YORUMLAR

  1. Saç ekimi metodları arasında FUE yönteminin en iyisi olduğunu bir kaç sitede okudum peki bu yöntem ile saç ekimi yaptırmış olsam bana maliyeti ne kadar olur acaba ?

  2. mehmet diyor ki:hocam mrb ben 19 gun once sac ekımı yaptırdım ekılen yerlerı ustetn elledıgımde saclar sert ve dık gıbı duruo ve sakaklardakı saclar normalde asagı dogru ekılır ama benımkı sankı yukarı saga dogru gorunuyo bu surecte normalmıdır bu ılerde duzelırmı yoksa kotu bı ekımdenmı kaynaklanıyor??ve ıkncı sorumda saclar uzayınca ıstedıgım yf6ne tarayabılecemmı?Moderatf6r: Bir e7ok klinik Fue tekniği ile sae7 ekimi yaptığını idda etsede sae7 follikfclfc alımını fue tekniğiyle yapıp sae7 ekimini fut yf6ntemiyle yapıyor.Muhtmelen sizin sae7larınızda bu şekilde ekilmiştir dik e7ıktığına gf6re.Sae7 kf6kleri 35-45 derece ae7ı ile eski sae7lara paralel bir şekilde ekilirse doğal bir gf6rfcntfc elde edilmiş olur.

CEVAP VER