Saç ekimi

4
1652

Saç ekimiSaç ekimi kafanın arka kısmından yani ense bölgesinin biraz üzerinden iki kulak arasında bulunan genetik olarak dökülmeme özelliğine sahip sık ve sağlıklı saç köklerinin, lokal anestezi altında küçük bir cerrahi işlemle dermatolog tarafından yapılan, sağlıklı saç köklerinin bulunduğu doku parçası veya tek tek alınarak, uzman ekip tarafından 1’li, 2’li ve 3’lü şekilde saç kökü alımı yapılır, alınan bu saçların dökülme meydana gelene bölgeye nakledilmesi işlemidir saç ekimi.

Saç kökleri canlı olduğu için ense kısmında nasıl uzuyorsa nakledilen bölgede de aynı şekilde uzamaktadır. Saç ekim işlemi nasıl yapılır bu işlem ortalama 5 – 6 saat sürmektedir.

Saç ekimi ameliyatı her ne kadar basit bir işlemmiş gibi görünse de zor ve zahmetli bir işlemdir. Saç ekimi uygulaması lokal anestezi altında gerçekleştirildiği için operasyon esnasında ve sonrasında herhangi bir ağrı ya da sızınız olmaz. Saç ekimi uygulamasının hiçbir yan etkisi bulunmamaktadır ve özel bir bakım gerektirmez. Saç ekimi uygulaması ile nakledilen saçlar bir daha dökülmemek üzere ekilir.

Saç ekim işleminde tek bir seansta açık olan bölge kapatılabilir istenirse birkaç seansta da tamamlanabilir. Saç ekimi ameliyatı duruma göre FUT (Foliküler Ünite Transplantasyonu) ve FUE (Foliküler Ünite Extraksiyonu) olmak üzere iki yöntemde kullanılarak yapılabilir. Bazen uygun bireylerde her iki yöntem bir ara kullanılmaktadır.

Bu yöntemlerden hangisinin yapılabileceği saç analizi sonucunda sizin ve doktorunuzun kararı ile belirlenecektir. Her iki tekniğinde kullanılacağı uygulamalar özellikle mega seanslardır. Bütün bu ayrıntıları görüşmek ve size özel tedavi planının oluşturulabilmesi için İletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirsiniz.

4 YORUMLAR

  1. Ben 8. sınıftayken saçlarım dökülmeye başlamıştı ve kafam karışmaya başlamıştı bu yaşta saçlarımın dökülmesine anlam verememiştim babam bişey olmaz dökülsün tekrar çıkar demişti ama ben dinlememiştim babamda habersiz saç dökülmesini önlemek için bir kaç çözüm yolu aradı ve denedim doğal yöntemleri kullandım ancak bir faydasını görmedim dahada çok dökülmeye başladı tabi babam bunu öğrendi ve kızdı bana bende bıraktım o zaman çözüm aramayı. 20 yaşına geldiğimde saçım yoktu babam gibi keldim babam 40 yasından sonra kel kalmış ben ise 20 yaşında kel kaldım halime gülüyordum bu arada da saç ekimi yöntemlerini araştırmaya devam ediyordum bu uygulamasının güzel sonuçlar verdiğini okuyordum ve tv de izliyordum en son karar verdim tıbbi yöntemlere başvuracaktım en yakın şehirde saç ekim merkezine giderek muayene oldum doktorum gerekli analizlerden aldığı sonuçlar doğrultusunda saç ekimi yapabileceğini ve güzel sonuçlar alabileğimi söyledi ve gerçekten sevinmiştim saç ekimini en kısa zamanda gerçekteştirdik ve ekim işleminden 1 yıl sonra saçlarım çocukluk zamanımdaki halini tekrar aldı tekrar saçlarımı tarayabiliriyorum büyük mutluluk verici bir durum.

    Kellik problemi yaşayan herkem bu yöntemi denemeli bence pekte kaybedecek bişeyini yok nasılsa.

  2. Slm arkadaslar ben 1 ay önce sac ekimi yaptirdim.
    Ekime girmeden önce binbir yorumlar okudum Zorlada olsa karar verip sac ektirdim .
    Normalinde kan aldirirkene bile tuhaflasan hastane ortamlarindan korkan biriyim.
    Ama doktorumun ellerine saglik hic canim acimadi , bir ilk basta 1-2dakka bi igneleri hissediyorsunuz baska hic agrisi yok.
    televizyon baktim sohbet ettim cok memnundum.
    2 gun sonra sargi acildi.
    Anlima kurdale (lastikli) takdim kafamdaki Sivi hemen inmesin diye ,hic biyerimde sismedi hic bi agrim sizimda olmadi.
    Oysaki ekimi girmeden önce neler okumus neler duymustum!!!
    6 gün sonra ilk yikama yapildi okadar güzel bi görünüm vardiki ekimin guzelligi görunuyordu, kabuklarin nerdeyse tamami döküldü cok az kalmisti.
    Sakin hemsirelere yada sac ekim merkezlerine gitmeyin.Plastik cerrahlara, bu isin ehline gidin Zaten öyle yerlerin bakanliktan izni bile yok. Beide doktor bizzat kendi eksin ,yardimcilari degil!!!!!!!!!!!!!!!
    3.haftaya dogru %40 dökülmeye basladi, biyandanda vitamin ilaclarina baslatti doktorum 6 aylik. saclarim cok cansiz oldugu icin.
    Ne agrim var ne sizim nede bazilarinin yazdigi gibi basimda uyusukluk ,hic birseyim olmadi Allaha sukur.
    Doktorum bizzat kendi basima oturdu ve 10 Saat ekim yapti.yanindaki yardimcilari tek oturup cikan kökleri dizdiler.
    Insallah sonuc iyi olur suan hersey denildigi gibi ilerliyor hayirlisi olsun.
    ArastirmAnizi iyi yapin. doktor kendimi ekecek sorun, paraya hemen ucuzluga aldanmayin, plastik cerrahmi sorun.
    Burdan doktorum onur gürbüz beye tesekkür ediyorum.

CEVAP VER